Pogosto zastavljena vprašanja

1. Zakaj mi v trgovini ne skenira barkode z ekrana telefona?
Za težave obstaja več razlogov, večinoma je težava v laserskih čitalcih barkod. Večina prijaznih prodajalcev bo uporabila ročni čitalec, ali pa bo ročno pretipkala številko kode.
Z novo generacijo čitalcev na blagajnah naj bi se ta težava odpravila.
Težava je lahko tudi v telefonu, ki ima preslabo ločljivost ekrana in barkodo prikaže rahlo razmazano.

2. Telefon mi ne poskenira barkode na kartici! (Android)
Ob namestitvi aplikacije se vam priporoči uporaba QuickMark barcode scanner aplikacije, ki v tem trenutku verjetno najbolje prebere barkode. Težava, da telefon ne poskenira kode je lahko tudi v telefonu, ki ima preslabo ločjivost kamere. To težavo lahko prepoznate, če telefon ne more izostriti slike.
Številko v tem primeru pretipkate ročno, nato se vam bo izrisala barkoda za uporabo.

3. Zakaj aplikacija nima svojega čitalca za skeniranje barkode? (Android)
Da se lahko bolje posvetimo razvoju aplikacije, priporočimo aplikacijo za skeniranje, ki je v danem trenutku najboljša in tako vedno zagotovimo najboljše branje kode 🙂

4. Ne morem poskenirati barkode s telefonom, katero številko pretipkam?
Pretipkajte številko, ki je pod barkodo. Če pretipkate katero drugo številko, se vam barkoda ne bo izrisala pravilno in ne bo uporabna na blagajni. Pri karticah Spar obvezno poskenirajte čtno kodo, saj številka kartice, ki je poleg ni enaka bar kodi.

5. Ne morem poskenirati barkode s telefonom, niti ni številke pod barkodo.
V tem primeru je potrebno poskenirati barkodo, ali pa če je mogoče številka barkode objavljena v vašem profilu na uporabniških spletnih straneh trgovca. V kolikor ne gre drugače, prosite prijatelja z boljšim telefonom, da vam poskenira barkodo, vi pa prepišete številko, ki se prikaže na njegovem telefonu 🙂

6. Rad bi dodal kartico, ki je ni v seznamu – kako to naredim?
Trenutno je možno tako, da lahko fotografirate obe strani kartice in ju pošljete na info@cnej.si. Če je na kartici vidno vaše ime, nič hudega – podatki bodo izbrisani in v aplikaciji bo vidna le osnovna grafika kartice.

7. Kako ročno vpišem številko kode – EAN13 (glej primer)?

Barkoda EAN13 primer
Barkoda EAN13 primer

Številke so pri barkodi tipa EAN13 (ali EAN8) zapisane v treh (oziroma dveh) stolpcih v aplikacijo Moje Kartice vpišemo vse skupaj. Tako za dani primer vpišemo “2123451234560”.

8. Katere podatke zbira aplikacija?

Vdelano zbiranje podatkov o uporabi aplikacije, ki nam pomagajo pri nadgradnjah in pripravi novih funkcij.

Uporabljena je tehnologija “Google Analytics”, gre za najbolj razširjeno tehnologijo za zbiranje statistik in jo uporablja večino spletnih mest.

Zbirajo se podatki npr.: tip naprave, ločjljivost, omrežje iz katerega prihaja uporabnik, čas dostopa in podobno. Ob uporabi kartice si zapišemo tudi čas in tip kartice katera je bila uporabljena.

Ne zbiramo nikakršnih osebnih podatkov kot so npr. števila kartice, ime lastnika, opis.

Zbiranja podatkov trenutno ni mogoče izklopiti, v prihodnjih verzijah bomo to nastavitev dodali.

9. Imam Xioami telefon v temnem načini

Če uporabljate Xiaomijevi napravi v temnem načinu, morate le tega izklopiti za aplikacijo Moje Kartice.

Xiaomi težave s temnim načimom

15 Comments on “Pogosto zastavljena vprašanja

  1. Pozdravljen!
    Zelo dobra aplikacija! Hvala!

    Me pa zanima samo ena stvar. Jaz sem si skonfiguriral in nastimal 10 kartic. Zdaj, ko sem instaliral novi Androdid 4.0.4 kartic vec ni. Kako lahko dobim spet kartice “nazaj”. Ali obstaja kaksni backup direktorij, katerega lahko uporabim?

    Lp,
    Sergej

  2. V kolikor imate dovolj pravic na telefonu (root) lahko ročno kopirate datoteko “kartice.db” iz lokacije /data/data/si.cnej.kartice/databases. Nato izvedete nadgradnjo in datoteko “kartice.db” ponovno namestite na omenjeno lokacijo.
    Prihajajoča verzija (1.3), bo imela vgrajeno samodejno varnostno kopiranje. Predviden izid je do konca meseca.

  3. Na zaslonu za urejanje vsebine kartice je navoljo tudi gumb “Briši”. Dodali smo tudi uporabniška navodila, ki nekoliko podrobneje opisujejo brisanje.

  4. Prvo bi rad pohvalil, da ste naredili super aplikacijo!

    Vseeno me pa zanima ali imate planirano možnost restora za vse tiste, ki nimamo rootanega telefona?

  5. Pozdravljeni,
    uporabnik sem Vaše aplikacije ki živi na Hrvaškem in mam tud dosti kartic z Hrvaške.
    A je možno da tud tiste kartice fotografiram in Vam pošlem?
    Če pa ni možno ali je možno da na osnovnem seznamu na mestu kje piše OSTALO piše tisto kaaj vpišemo pod OPIS ker tam vedno vpišem keri je izdavatelj kartice 🙂
    Hvala

  6. Seveda, z veseljem dodamo kartice tudi za Hrvaško, le slike pošljite na info@mojekartice.si, morda poznate še koga, ki bi pomagal pri prevodu aplikacije v hrvaščina? 😉
    Nova verzija (1.0.2), ki se potrjuje pri Applu, bo na osnovnem seznamu prikazovala tudi prvo vrstico opisa, namesto “OSTALO”.

  7. Žiujo! Vaš sistem s temi e-karticami odlično deluje 🙂 vendar pa me nekej zanima: deluje ta skenirana koda tudi na dijaški izkaznici in na mestni Urbani (v Ljubljani)? Prosim za odgovor čimprej. Hvala 🙂

  8. Žal na Urbani ne deluje, ker temelji na drugi tehnologiji. Dijaško izkaznice žel ne poznam, če uporablja navadno črtno kodo, potem bi moralo delovati.


Notice: Trying to get property 'comment_ID' of non-object in /home/mojekartice/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 677

Notice: Trying to get property 'user_id' of non-object in /home/mojekartice/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 28

Notice: Trying to get property 'comment_ID' of non-object in /home/mojekartice/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 48
Dodaj odgovor za Anonimno